T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
İSTANBUL / ESENYURT - Kıraç Ortaokulu

2024-2025 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI 2.DÖNEM BAŞI ÖĞRETMENLER KURUL TOPLANTISI

2024-2025 Eğitim-Öğretim Yılı 2. Dönem Başı Öğretmenler Kurulu Toplantısı 04.02.2025 tarihinde paylaşılan gündemle yapılacaktır. 

KIRAÇ ORTAOKULU

2024-2025 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI 2.DÖNEM BAŞI ÖĞRETMENLER KURULU TOPLANTISI

 

TOPLANTI TARİHİ: 04/02/2025

TOPLANTI YERİ: Derviş Solak İHO Konferans Salonu

TOPLANTI SAATİ: 10.00

GÜNDEM MADDELERİ:

1.Açılış, Yoklama,

2.Saygı Duruşu ve İstiklal Marşı

3.2024-2025 Eğitim-Öğretim Yılı 1. Dönem Toplantısında alınan kararların gözden geçirilmesi

4.a)Şube Öğretmenler Kurulu  toplantı tarihinin belirlenmesi

       b)Zümre Öğretmenler Kurulu  toplantı tarihinin belirlenmesi

       c)Veli toplantı tarihinin belirlenmesi

       d)Sınav tarihlerinin belirlenmesi ve sınav yapma usulü

       e) Kurul ve komisyonların,sosyal kulüplerin çalışmalarının değerlendirilmesi,

5.Türkiye Yüzyılı Yeni Maarif Modelinin branşlar bazında zümre başkanlarınca değerlendirilmesi

6.Sınıf rehber öğretmenleri ve diğer branş öğretmenleri ile ilgili

      a)Sınıfların tertip düzeni

      b)Kurs ve etkinlik yapılan alanların, sınıfların temizliği, kapıların sürekli kapalı kalması, derslerde ve son ders çıkışlarında sınıfların temiz bırakılması

     c)Sınıf ve koridordaki panoların  aktif kullanılması

     d)Oluşturulan sınıf kurallarının uygulanmasının sağlanması

7.Okul Spor Bünyesinde açılan kurslarımız

8.Sosyal etkinlik girişleri

9.Sosyal ve kültürel etkinlikler,okul gezileri,yarışmalar,fuarlar

10.Öğrenci kılık kıyafet kurallarına dikkat edilmesi ve alınacak tedbirler.

11.Okul içi ve sınıf içi disiplin, öğrencilere yaklaşım konularında ortak tavrın belirlenmesi

12.Ders defterlerinin doldurulması, yoklamaların işlenmesi, devamsızlığın önlenmesinde alınacak tedbirler, geç kalan öğrencilerin derse alınma şekilleri

13.Öğretmen nöbet görevlerinin hatırlatılması, nöbet defterinin doldurulması, öğretmen-veli görüşme randevu saatlerine riayet edilmesi, öğretmen-veli-öğrenci ilişkilerinde dengenin sağlanması, öğrenci izin ve raporları

14.Personelin devam devamsızlık, sevk, rapor, izin, maaş, ücret, e-okul, mebbis, resmi yazıların takibi ve hak sorumluluklarının görüşülmesi

15.Sivil savunma ekipleri ve görevlerinin okunması, güvenlik tedbirleri ve yapılacak tatbikatlar; ( 28 Şubat Sivil Savunma Günü ve 01-07 Mart Deprem Haftası )

16.Okul-öğrenci-çevrenin durumu ve öğretmenlerin branşlarına göre gelecek yıl okutulabilecek seçmeli dersler hakkında bilgilendirmeler

17.Özel Eğitim, kaynaştırma durumları ve BEP ler

18. E–Okul Bilgi Giriş İşlemlerinin sürekli güncel tutulması (Öğrenci Özel ve Genel Bilgileri – İletişim Bilgileri v.b.)

19. Eşya, araç ve gereçlerin korunması ve tasarruf tedbirleri;

20. Performans notları , yazılı sınavların değerlendirilmesi, analiz raporları ve proje görevleri veriliş ve değerlendirme esaslarının görüşülmesi;

21.Dilek ve temenniler ve kapanış

    

 

                                                      Nezahat KANLI

 

                                                         Okul Müdürü

Paylaş Facebook  Paylaş twitter  Paylaş google  Paylaş linkedin
Yayın: 02.02.2025 - Güncelleme: 02.02.2025 16:55 - Görüntülenme: 93
  Beğen | 0  kişi beğendi